What if you knew what it really is


Just hämtat ut mina bilder ifrån min engångskamera. Invigde den på nyår och nu skulle den vara full. Bara 14 bilder fick jag i min hand dock. Fipplade väl till nåt där. Annars är det en fröjd att titta på och saknar en hel del härliga människor ifrån sundsvallet!

Mycket jobb på schemat, och har hejvilt spenderat en stor del av min lön. Har köpförbud denna vecka, så får väl se hur det går. Så länge jag lämnar kortet hemma på dagarna bör det ju gå bra, eftersom jag i stort sett bor på jobbet.

Mer sällskap ifrån hemstaden skall jag få med, superkul! Dags att ta mig igenom av dagens boendeannonser, mindre kul.

You know who you are!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0