My heart is black and my body is blue


Rekordlång dag på jobbet igår. Kommer nog hinna få in de timmar jag skall vara ledig till helgen. Halva torsdagen och hela fredagen. Jag ska ju nämligen tillbaka till Sundsvall för HP.
Hemma fredag till söndag så då vill jag passa på att träffa så många som möjligt tack!

Boende har jag fått med. Yttligare ett flickrum i en lägenhet full av män. Fast denna gång större rum och färre människor. Om det är till någon fördel vet jag inte. Men att veta att jag har nyckeln i min hand om några timmar gör att fjärilarna i min mage gör frivolter. Det ska bli kul. Hoppas på rumssällskap hemifrån med till veckan









dock får jag inte behålla alla möbler, men jag gillar ju att pyssla jag :)
och tack och lov har jag ju en stor arbetsbil jag kan låna till sådana saker.

Är inte uppe 2h innan bussen till jobbet går för ingenting. Dags att packa!
och så blir det en enastående pannkaksfrukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0