in the absence of passion to achieve


TACKTACK TACK för att denna förfärliga dag äntligen börjar lida mot sitt slut.
Att jag lyckats hålla humöret uppe hela kvällen är ju ett under. Det är mycket nu, på alla sätt.
Inget boende har jag hittat, biljett bokat, dryck inhandlat eller visakort beställt.
Inte heller har jag löst mina relationsproblem, min påsksituatíon eller nuvarande boendesits.
Något jag även väljer att skjuta på är boka spelningsbiljett, tina upp morgondagens middag, dammsuga golvet och köpa toapapper.
IMORGON ska jag återigen kliva upp 3h innan jobbet för att få något vettigt gjort. Men minst 12h övertid kommer jag ialf tjäna ihop denna vecka.  nu känns det genast bättre!

ska somna in med en lång suck och le mig igenom hela morgondagen (eftersom jag sparat in på dem idag) Underbara fredag. Kom till mig!





HARD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0