Vem bryr sig vinden om förbud?

 
Min bloggapp verkar vara ur funktion. Och ingen dator tog jag med mig till Sundsvall.
(tänkte inte på att jag skulle åka tåg tillbaka själv)
 
Trodde det skulle bli yttligare en sömnlös natt. Särskilt då jag inte är van att sova själv. Fruktade att jag skulle behöva krypa ned med syster. Men det gick bra med 'bara' Nallebamsingen, snuttefilten och heartheart istället för levande sällskap.
 
Har pysslat ihop grillspett, jelloshots och nu är det snart dags att ta itu med migsjälv.
Jag har så många underbara klänningar ifrån London att det är svårt att välja. Hela mitt barnrum ser nu ut som ett bombnedslag, jag behövde bara öppna min fullproppade resväska.. Jag måste rensa bort det mesta ur garderoben tror jag. Får bli ett projekt när jag kommer tillbaka på semester.
 
Kvällen kommer spenderas ute på Alnön. Och den kommer väl se ut som den senaste underbara midsommarhelgen. Sillunch, femkamp, badtunna, grillning, lekar och bad. Isabelle och jag kör på vår egen lilla sillunch då vi är mer antisill. ostlunch. mmMMmm.
Ser fram emot att få träffa många saknade människor ikväll!
 
Nu ska jag ut och placera trädgårdstomtar med mamma, sedan dusch.
Hoppas ni alla får en fin midsommarafton!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0