Bonne Novelle


Ja bloggappen är fortfarande helknas och likaså min dator.
Avundsjuk på lillasyster som nju sitter och inväntar en ny. Men jag får väl skylla mig själv att jag inte unnar mig en. Kan vänta tills jag börjar plugga.

Har blivit beroende av mycket den senaste tiden. Efter att tidigare detoxats på allt så är jag nu tillbaka i hälsosammare missbruk såsom energidryck, cola, brunutansol, hälsopiller och shopping.
Det går inte en dag utan att vi sitter med bankkorten framme och internetshoppar här. JO de gånger vi istället tar oss ut och finkammar Oslostads utbud. Tillfällig lycka!
Har äntligen funnit den perfekta byxdressen. Nu är det bara den där förbaskade väskan kvar..

Dags för lördagsjobb, hoppas regndropparna håller sig borta så det blir lyxmiddag på bryggan ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0