Activitys available. Just add meaning.


Aldrig har dagarna känts så långa.
Vet inte vad det beror på men antar att det är mycket i huvudet just nu.

Det har just slagit mig att min prövotid tar slut i aug, som då tvingar mig till 3månaders uppsägningstid på jobbet.
Vilket för mig är såpass bindande att jag lika gärna kunnat bära fotboja under samma tid.
Hela jag försöker backa några steg tillbaka för att försöka få lite klarsyn på det hela. Svårt då allting nyss stod helt klart för mig.

Säga upp mig nu, inte vara garanterad jobb i höst? Söka något annat? behålla rummet över sommaren? Bo kvar i Oslo? Va!?

Jag hade ju allt uträknat och klart. Varför ska något så litet som bindningstid och kontrakt förstöra det?
Comittmentproblem get out of my head!

Går och lägger mig och hoppas John blund kommer med alla svar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0