Ibland känns solens strålar som sarkasm

 
Är det här min sista dag i Oslo?
Det är iallafall min sista arbetsdag.
Är det ledigehet jag längtar till eller längtar jag ens längre?
För ledigheten har jag redan.
Fick semester i lördags. Men jag jobbar ändå..
 
Så här är det varje gång jag skall lämna en plats. Vare sig det är ifrån sundsvall, norge eller någon annan plats på jordklotet. Krypa ut ur min uppbyggda trygga borg och bege mig till en ny plats för att börja bygga där. Spelar ingen roll hur många gånger man varit där. Man får alltid börja om
 
En efter en spricker sommarplanerna och ledighetsrädslan har slagit till. Rastlösheten och tidsslöseriet. Jag kommer förmodligen avklara det jag vill på en vecka. Max 2. Det är nog för att rensa igenom mina kvarlevor i den staden och djupgående prata igenom mina kära vänner. Det är mycket som ska bli underbart. Det är det verkligen.
 
Jag satsar på att något omvälvande sker idag. Något som får mig att boka resan så jag åker inatt. vad skulle 24h kunna förändra egentligen?
 
.Uppdaterar senare om något roligare. SOM MIN NYA UNDERBARA VÄSKA :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0