Äckel freckel

 
Äntligen en molnfri dag!
Rödbränd och prickig har jag blivit efter att ha legat i solen i flera timmar.
 
Träningsvärk efter att ha vågat mig ut på volleybollplanen för första gången igår. Kul var det och det är förmodligen skrattmusklerna som plågat mig mest idag. 
 
Annars har jag varit med syster och hälsat på vår gamle farmor. 80år om några veckor! Och jag missar kalaset, som alla andra stora firanden jag missar då jag flyger och flänger hela tiden.
Gjorde även mitt första besök på kyrkogården för att vattna gamla förfäder. Fanns mycket att lära där. Det tog alltså 16 år innan jag besökte min farfars grav för första gången. Det här med döden och att folk bara lämnar en plötsligt sådär är svårhanterligt. Tacka vet jag förträngning.
 
Imorgon ska jag upp och köra min numera handikappade syster så hon kommer iväg på sin stockholmstripp. Sa just att jag också var sugen på att åka iväg, och kom på att jag ska ju det till veckan!
Kanske blir Norge med, det här med ledighet börjar tråka ut mig. Eller rättare sagt att ta itu med framtiden tar kål mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0