Prepared for the expected

Här händer det inte mycket. Fast egentligen är det just det raka motsatta!

I helgen var det mycket besök här. Fredrik tors-sön, Elin tors-nu och även sandefjordsbesök över lördagsnatten. Stor fest och mycket folk i huset. Kul kul kul!

1 februari flyttar vi alla ut ur vår lägenhet här på Olaf Ryes Plass. Skilda vägar, och för min del så går den hela vägen till andra sidan stan. Lämnar denna mysiga, intima del för den finare stelare sidan. Byter ut de små parkerna mot den enorma som är i klass med de i Peking. Ersätter en tjej i ett kollektiv, då hon skall ut och resa i 2 månader.
Enorm lägenhet, alldeles för stor säng och eget badrum med badkar. Det kommer gå bra.
I helgen kommer äntligen min sköna Isabelle på besök. Och även mina stamrötter verkar intresserade av ett besök till den norska sidan..

Arbetssökande är jag med. Less på de korta passen på restaurangen med ingenting att göra, Var på posten hela förra veckan och kanske även denna. Fått 4 intervjuer, trots att jag inte varit så aktiv. Varav jag bara tagit mig iväg på 1.
Som var idag.
En mycket bra erbjudande, Men den gav mig ett stort beslut att ta itu med. Imorgon klockan 12, ska jag veta om jag är redo att ha 3 år av mitt liv planerade eller inte. VAD VILL JAG? Klump i magen. Jag hatar att bestämma mig. det finns ju en anledning till att min motto är: Why choose?!

Sådär, en rejäl uppdatering.  Dags att få någon nytta gjort:)



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0