Allt jag ville vara behöll jag alltid för mig själv


Produktiv morgon!
Spinning och core på gymmet + en sväng till röda korset för att kolla blodprocenten.
Den hade höjts rejält tack vare min medicin leverpastej. Bästa medicinen i världen, lessnar aldrig. ätit ½ kg på en vecka.. :)

Dock hade de ändrat reglerna för blodgivning så de tog inte emot folk med tillfälliga personnummer. Mitt tillfälliga personnummer är ute på år 3 nu, och försöker hålla det vid liv ett tag till!
Fick dock ett enormt vinglas för besväret.

Jag behöver verkligen ett större.

Nu ska jag iväg och jobba några timmar på restaurangen. Hoppas på att få en mer aktiv dag än i tisdags. Rastlös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0