Alla glömmer men inte jag.

Yttligare en galen helg passerad. Denna kanske vildare än någonsin, med 2 utflyttningsfester.
Det är då man längtar till måndag. Men lika mycket längtar jag tills isabellen min kommer tillbaka!


Den här staden blir bara läskigare och läskigare. I lördags var det vapenkoll på alla människor på stationen. Idag är det bombhot på en busstation i stan. Den delen av stan jag aldrig vistas i, och det verkar finnas en bra anledning för det!

Har åkt till mitt nya boende idag med alla saker. Tog ett tag att packa, och jag hade betydligt mycket mer saker än vad jag hade trott. men nu är det överstökat! Har bara 2 påsar imorgon med alla övriga saker, som sängkläder och liknande.
Detta blir alltså min sista natt på Olaf Ryes. Jag hatar ordet sista. Men jag är alltid lika nyfiken på ordet "första" Vi tog ett avbrott i städning/oackningen med browniebakning.
 ont i magen nu.

jag borde vara mycket tröttare än vad jag är just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0