learn to be noble, corteous and committed

dålig på att skriva jag vet.
Fått ett nytt kontrakt på posten, 50%. gav mig även en genomsnittlig löneökning på 14kr/h. Vet inte riktigt hur det där fungerar men jag klagar inte!
Långa dagar blir det jag bytt chef och allt. Många förändningar kör nu bil i Oslo istället för min gårunda.
 + att jag får jobba mer än heltid då så många är sjuk. (njuter alltså av andras lidande)

Dödstrött när jag kommer hem på dagarna. Sena middagar och lata morgonar. svårt att ta mig ur sängen på morgonen. Verkar ha lagt om hela mitt dagsschema. Jag ska ju hata snooza, och att äta middag precis innan läggdags. men i praktiken är det visst inte så dumt som jag förespått..

Intensiv helg har det blivit med. dubbla alkoholkvällar som jag inte är van vid numera. återhämtning tack!

SÅ sjukt sugen på att fly iväg en helg. (jag vet jag nyss varit iväg) men nu menar jag utpmlands. Sverige räknas inte. Men ska härda ut ett tag till och klara mig till mitten av april då det blir berlin. vi får väl se. ressuget är stort. Särskilt när alla är ute på långresor nu..

 Dags att sova. ska bli duktigare på att uppdatera er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0