Changes!


I lördags var vi ute på tjuvholmen för att fira lägenheten vi inte hade fått ned bubbel. Då vi ändå var rätt säker på att vi skulle få den var det lika bra att ta ut segern i förskott.
Och tur var väl det!
Drömlägenheten är våran, och vi får flytta in i Helgen. Vet inte vad som skulle göra mig gladare nu.

Denna ljuvliga 3a. Så nu vet jag var jag kommer befinna mig i 10 månader framöver. Känns konstig. Har nog aldrig planerat så långt i framtiden just VAR jag ska befinna mig.
Vad jag ska göra är en annan sak..

Sjukt mycket nu. Sover knappt om nätterna. Kollade på klockan 02;43 senat inatt. Och larm 05:15 för studier innan jobbet.

Jobbar heltid
Pluggar heltid
Flyttar
Söker de bästa lägenhetsvännerna
Söker ny person till vårt rum
Och försöker klämma in gymbesök i mitten av allt.

Bilder på vårt nya boende kommer senare då vi installerat oss:)
Jobbdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0