light as a feather, black as charcoal



ingen förändring på hälsofronten, men det går ju att leva med, så länge jag inte anstränger mig allt för mycket.
Klarade av ett segt gymbesök ialf.

Idag står det Fresh Thinking på schemat. Där jag senast stod och bakade kakor i en bydel utanför Oslo.
Nu idag skall jag promota bantningsprodukter. Låter bättre för mina hälsomål än den senaste uppgiften.
Eftersom jag lyckades med mina mål förra veckan så unnade jag mig nytt smink.



kanske den mest udda och fantastiska mascara jag köpt. rekomenderas!
Sen en concealer för mitt hemska ansikte som bara blir värre och värre. knåpfiiia.

nu väntar jag och josefin på installationsgubben till vårt bredband. Det är på tiden!
 Imorgon har vi varit här i 7 veckor. Fortafarande utan eget internet. dags att få ändring på det hoppas jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0