Nobody gets stronger by ignoring their weaknesses


Jag fick jobbet!!

Sa det redan för 5 veckor sedan då jag sökte: där ska jag jobba. 300 meter ifrån lägenheten.
Restaurangen heter Locanda öppnar förhoppningsvis nästa vecka. Så nu är det vinkurs, ölkurs, barutbildning och lite italiensk kultur som snart står på schemat innan öppning. Det ska bli otroligt kul och jag ser verkligen fram emot det :)





Fick jobba på dagis igår. 4 av de 16 barn som var där fick magsjuka. Än så länge är jag inte smittad!
Idag har jag bara tränat, och hämtat ett våffeljärn på andra sidan stan.
Äntligen kan jag göra torsdagsvåfflorvåfflor :D
Mycket bättre än pannkaka.

hadeeeé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0