Be the change

Skickat iväg en lång lista till min mamma på saker jag vill ha hit. Ringde igår, och då hade hon hittat en enda av de jag hade skrivit på listan. Räknar med att jag inte får mycket utav det jag vill ha. Men viktigast är varmare kläder,  som alla mindre smickrande men gosiga kläder från iskalla Kina?
Måste verkligen ta itu med vinterskor snart. Kör fortfarande på converse.

Börjar bli skakis av min dubbelespressofrukost så dags att man får i sig något mer. Köpt hem en havremjölk, svindyr, men beroende. Det måste vara det absolut bästa det har på gymmet till frukost.
Sen väntar lyxlunch på scandic, loveit!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Har du inte köpt skor imorgon när jag kommer hem blir jag besviken ;)

2011-11-09 @ 21:20:12
URL: http://jcphfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0