you'll never remember the things I'll never forget


nu har jag skrivit förmodligen det jobbigaste mailet i världen.
det var skönt att få det ifrån hjärtat med jag tror inte att det kommer att förändra något.
det hoppet har jag givit upp sedan länge. men det är skönt att ge tillbaka en käftsmäll ibland när folk tror att det är socker i saltkaret de strör över mina sår.

skulle vilja trösta mig med en Ben&Jerrys. men tydligen finns de inte i hela Trondheim.

Tydligen så straffar mannen ovanför molnen mig rejält idag. smisk på smisk på smisk...
jag tar aldrig åt mig som om det vore karma, (i do good shit) 
men jag tar det som en varning om vad som komma skall.

och så är det måndag imorgon. Var tog helgen jag längtade efter vägen? nbuuuuuuuuuuuuh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0