you'll have enough to worry about when it happens


Ska det snöa varenda år i Maj? förra året var ju iofs i trondheim och då var det mer snöstorm.

Långlunch som vanligt, ett stopp hos mormor som alltid, och just skjutsat mamma. Bökigt med 4 personerns scheman på 2 bilar. har skrivit en lång attgöralista denna vecka. haha, det var som min vän fredrik just sa, förra veckan påstod jag att jag var ledig resten av mitt liv. det förändrades på en dag!

Nu sitter jag och slöar på pappas kontor, just postat mina skattepapper. Kanske måste läsa ekonomi bara för att någon gång förstå mig på allt det där tråkiga!  Nej dags att ta itu med mina internet-ärenden!

tjingeling


Kommentarer
Postat av: Steinareira

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2011-11-18 @ 09:56:28
URL: http://steinareira.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0