You can't play on broken strings


Igår hade jag sånt flyt och idag är det motsatsen.
Tänkte försöka hitta mig en distanskurs att läsa i höst, mest i brist på annat att göra och jag får ju csn bidrag..
Hade hittat en sedan långt tillbaka, men nu har de ändrat den så att man bara kan läsa den på distans på våren.
Får ta och leta mig något annat, vad som helst faktiskt. Jag är så sugen på att studera.
Kan ingen bara välja något åt mig?

Kalas i huset i helgen. Det verkar börja redan ikväll. 17 personer på 90kvm, det ska bli spännande..
Själv hoppar väntar jag tills lördag, försöker få tag i lite fler människor man inte träffat på länge nu när jag är ledig så mycket :)  Och har fortfarande inte kommit in i arbetstiderna efter min långledighet.
Det går bra att kliva upp på morgonen, men att sedan vara vaken en hel eftermiddag och kväll går sämre.
 
regn ute dvs. filt, kakor och kortspel inne.
mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0