Wrong in all the right ways


Bullbakning på gång!
Det enda jag gör hemma tycker jag. Och på jobbet. bakar nybakat bröd varje morgon till barna, (mysigt värre jag vet!) sedan kakor till möten, eftersom jag inte är med på mötena får jag turen att baka åt dem istället

och nu har det blivit lite av en vana. Gillar ju "gör det själv saker" men hade ju egentligen tänkt vänta med en bakningskarriär tills jag blev 60+ och inte brydde mig om jag vägde lika mycket. ääääääh

Ska bli skönt med ett break ifrån arbetet ett tag. 3 arbetsdagar på 2 veckor. måste det vara långhelger och storkalas? jaa jag längtar.  men det ställer till med alldeles för lite arbete för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0