WHY


åh jag önskar jag hade ett bra svar på den frågan.
Just kommit hem och inser att varenda jäkla söndag ger jag efter.

Bezzerwizzer, vin och härligt sällskap.
vem kan säga nej?




 
måste bero på den härliga familjen grönbech/ingebrigtsens charm (ni kommer enas om ett efternamn, tro mig.)


Men jag har mina metoder att överleva måndagarna numera.
1. gå inte och lägg dig.
2. duscha inte (morgondusch , idioiskt. vill bara ner i sängen igen!)
3. fördriv tiden genom nattpromenad
4. sockerrik frukost (fredagsresterna av min kladdkaka)
5. väl på jobb. laga den största och mest koffeinrika (dvs äckligaste kaffen i världen)
6. första rasten(lunch) undvik blinkningar (risk att de fastnar och blir till snarkningar)
7. vid sista rasten, alla styrkor sätts in, kaffe OCH socker!

jahapp, 40 minuter kvar tills det är dags att gå till bussen.
sugerbreakfast, i can do it!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

vin <3

2011-05-23 @ 23:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0