Veit itj, bryr mæ itj


Denna vecka går fort. Speedfart nästan.
Inte långt kvar till en liten tur hem! 10 dagar faktiskt. Deiligt!

Blev en stadstur och fika med Airin igår. De har för övrigt inte ordet fika här i Norge.
sjukt konstigt.
 -ska vi gå och ta en kaka?
-ska vi gå och dricka kaffe? 

fel fel fel.

Hittade naturligtvis en massa fina sommarkläder som jag vill ha. Känns som om jag inte shoppat på flera år. Lite deprimerande att allt fint jag köpte i utlandet inte kommer hem förrän runt midsommar.
Så jag har gjort en liten deal med mig själv. Kommer semesterersättningen före mitt ena paket så får jag tillåtelse att springa på stan och spendera lite.
heehhe.

nu ska jag boka en handeltur till sverige med gratisbussen. 
Har ju ingen frys här så fick äta upp allt jag hade köpt med mig ganska fort.
dumt.

tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0