Lay down a list of what is wrong


Kom hem efter jobbet igår, som vanligt strax innan 15.
Öppnade datorn la mig i sängen, internet slutade fungerade så slog på ett greys avsnitt.
Såg knappt några minuter innan jag somnade.

OCH vaknade klockan 05:03. DAGEN EFTER!!!
jag fick kolla båda mobilerna OCH datorn innan jag fattade att det var tisdag.

inte nog med att jag sovit närmare 14timmar, jag har även lyckats försova mig så jag fick springa till bussen.
Jag försover mig aldrig!  Jag har till och med slutat ställa larm!

visst blir man trött av att dygna. MEN SÅ TRÖTT?!   ja tydligen..
Nu ska jag undvika sängen, vi kan kalla oss ovänner. Och jag tänker inte bege mig dit förrän klockan 19. tidigast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0