I can't cure you


2 dagar sedan fick jag ett överraskande telefonsamtal. Någon som inte brukar ringa mig, men som borde.
Och nu förstår jag varför.

Jag hatar hatar HATAR att jag inte kan vara arg länge.
Det tar kanske 5 minuter för ilskan att övergå till besvikelse.
Och istället för arg blir jag ledsen. idiotiskt.
Särskilt eftersom besvikelse är så mycket värre än att vara arg!

Tur att jag iallafall är långtjurig, och att jag inte glömmer personliga saker så lätt.

Som man somnar vaknar man.
det är en risk jag tänker ta just nu! tjurknul som jag är 

GODNATT

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Det där låter inte bra, är det den jag tror jag är ska han få fett med spö av mig. Men jag hoppas inte det, ta hand om dig och jobba fort så ud får komma hem snart =)

Kramar

2011-05-22 @ 18:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0