hate is such a strong word.


men ibland måste det användas. för ibland hatar jag Norge.
jag får inget skattekort förrän jag registrerar mig som norsk medborgare.
förra året hade jag ett 6månaders'pass' och de sa att jag kunde använda det flera år om jag skulle vela fram och tillbaka mellan länderna som jag gör.
Men nu har de bytt till en tant på kontoret som jag inte gillar.

så därför betalar jag numera 50% i skatt. är det inte underbart?



tills jag åker hem och hämtar mitt pass(4juni) då är jag tillbaka på 19% om 5veckor. dvs då jag flyttar härifrån
har även hört att det finns en otrolig nackdel med att registrera sig men har glömt varför och vem som sa det.
.................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0