getting over it doesn't mean it gets any better


Jag kan säga 100 anledningar till varför det är så skönt att bo med tjejer.
Men nu har jag 2 riktigt starka argument till varför det borde finnas en man i huset.

1. Mina sänglampor funkar inte och jag förstår mig inte på ett proppskåp överhuvudtaget.
2. Världens 3e största spindel bor på min våning.

(den andra är naturligvis viktigast)
Den 3e största jag någonsin sett alltså. De andra 2 har varit thailändska.
Men utan att överdriva så är den ialf minst 4cm till kropp OCH ben på det. IMAGINE.

En tjej stannade över här för 2 helger sedan, när hon väl sett spindeln så vägrade hon gå på toa eller duscha ensam. Han brukar gömma sig under trappen, men inatt när jag skulle på toa så var den där.
Av rädsla är jag numera på både dusch och toa strejk.

bara att undvika vätska och korsa benen tills jag kommer på jobbet imorgon..




Kommentarer
Postat av: Teodorfiona

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2012-01-30 @ 11:31:15
URL: http://teodorfiona.blogetty.com
Postat av: Anonym

ooh hatar spindlar!!

2012-01-30 @ 16:13:25
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0