flashback

Och grillad kyckling blir det även idag :) När skall jag få nog?

Blev just påmind av min frivolt igår när jag såg ett präktigt blåmärke på ändan. tyckte det gjorde ont att sitta.
Den mest komiska volten i världen iallafall.  Det var 5 kamp och avgörande grenen var DRAGKAMP.
Vårat lag var en för många så jag erbjöd mig att stå över då jag inte direkt är den starka länken.
Istället skulle jag stå i mitten och hålla fast linan med foten så att ingen kunde tjuvstarta. Tänkte inte så långt där, och när jag ropade 3 och alla drog allt vad de kunde, så blev det en bakåtvolt rätt upp i luften för frida. 
Vi förlorade även dragkampen.

första gången jag använde jeans på jag vet inte hur många år, det var inte så farligt som jag trodde..
Dessa var ialf de senaste jag köpte och det var på högstadiet. 



festlig med jeans och regnjacka!
inte mina skor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0