But it doesn't mean that it's okey for someone else to have it either.


JAG VILL OCKSÅ VARA FÖDD I NORGE.

Det blev ett fantastiskt 17e maj firande!
Inledde med champagnefrukost hos oss och en massa hemlagat mat(koldtbord) + tårtan!
Kollade lite på kungen på tv och fick se alla i deras fina "bunader", varför har vi inte det i Sverige!?
Tog oss ner till stan för att kolla på tåget som gick igenom staden, trevliiigt
Middag på café Lökke, efter mycket köande.. och avslutningsvis öl och mys på uteserveringen på solsidan.
Det enda som hade kunnat vara bättre var vädret.
Men alla kostymer var ju framme så det går jämnt ut. mmmmmmmmmmmmM











det är allt jag bjuder på idag.
Nu ska jag ta itu med dagens måstelista, fast mer sugen på tivoli. igen!
När blev jag så dålig på att spara pengar?  jag hatar ju att slösa..

take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0