I've got time to waste, do you?

Nämn något som gjorde dig glad igår: när jag äntligen somnade
Vad gjorde du kl 08 imorse: skalade ägg i väntan på frukost "lunch"
Vad gjorde du för 15 min sedan: borstade tänderna
Det sista du sa högt: "Nejtack" till kvittot på Ikea.
Det senaste någon sa till dig: "Vi ses sen!" caroline som jag bor med

Vad har du druckit idag: vatten
Vad var det senaste du åt: fil med musli
Vad var det senaste du köpte: fler väldoftande ljus på ikea
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit.

Vad är det för väder hos dig nu: regn, alla dagar!
Godaste glassmaken: Ben & Jerrys cookie dough. eller daim och hallonsorbet i kulglass, eller mjukglass med strössel, eller piggelin. jag gillar glass :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nJa, kanske andra. eller jagvetinte
Sover du tungt: Ja, somnar alltid fort, och vaknar oftast tidigt
Drömmer du mardrömmar: Sällan, men när jag väl drömmer mardrömmar drömmer jag om att jag faller.
Trivs du med ditt jobb: Jaa, gillar barn och servering är alltid lika kul!

Favoritklädsel: klänningar, blommigt, söta skor, volang, shorts, silverarmband, scarf och pärlörhängen. 
Favoritlåt just nu: Jack Johnson- upside down. annars hela veronica maggios nya!
Vad ser du om du tittar till höger: En mobil, ett glas med vatten och nallen
Vad gör dig glad just nu: Att jag skall hem imorgon, stundenten på torsdag då jag får träffa alla släktingar:)

Vad ska du göra härnäst: skriva klart denna listan och dagdrömma tills jag somnar.
Höger eller vänsterhänt: högerhänt.
Humör just nu: Sömnig och längtansfull
Favoritgodis: Choklad. I alla former!

Kläder just nu: Endast täcke. snart även öronproppar.
Sommarplaner: Midsommar i Sverige, tågluffa i Europa, gatufesten, lindköping, värnamo, solresa, irland
Hur många kuddar sover du med: 1, knappt. Föredrar att sova på mage
Spelar du något instrument: nej.

Morgon eller nattmänniska: morgonmänniska helt klart, tyvärr
Vad är viktigast för dig: Välbefinnandet. Att jag och de i min närhet och omgivning får må bra
Är du kittlig: mycket..
Snarkar du: nej, om annat skulle jag inte erkänna!

Stjärntecken
: fisk!
Äckligaste insekten: KACKERLACKOR
Längtar du mest efter just nu: Imorgon då jag får sätta mig på tåget



GODNATT


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad skönt att se att man inte är ensam som sover med öronproppar. Så skönt att plugga in dem när man går och lägger sig och veta att man inte kommer att bli störd av störande ljud. Själv sover ja nästan jämt med öronproppar. Sover så mycket bättre när det är helt tyst omkring mig. Ibland får jag dock lite ont av propparna. Har du något tips på sköna öronproppar?

2011-06-09 @ 22:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0