That I love you a little less than before


Jag är på väg till Sverige!!

efter mycket bestyr med ledighet om fredagen så fick jag den godkänd idag klockan 13.
Sedan besvär med biljettköp då jag hade bokat "hämta ut biljett" vilket man skulle göra på en ATG såg jag sen.
ATG finns inte i Norge.  så skulle få de pengarna tillbaka och hann precis till tågstationen för att boka en mycket dyrare hemresa.

Tröstade mig med att köpa choklad för 79kr, vilket inte gjorde resan billigare, men definitivt värd det.

världens bästa choklad. jag vet jag säger det ofta. men det är en oslagbar säsongsfavorit! vilket är bra för då blir man inte less på den!



som kinderägg, fast fylld med vit skummig choklad istället för en leksak.
mulat i mig alla 4 så nu mår jag illa. Lika bra det, kanske jag kan hålla mig chokladfri ett tag (en dag) så jag slipper köpa blöjresår-liknande bikinitrosor till badsäsongen.   Om jag har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0