see-through


intensiv helg. sammanfattning:
killarna gick ut torsdag. jobb fredag, utfyttningsfest fredag, utgång lördag och en söndag i parken.
fullbakisfullbakisfullbakis. i stort sett. Otroligt kul med lite svenskt sällskap =)

Vet inte hur jag skall kunna sova ikväll efter de 2 spindlarna vi sett i mitt rum. Båda döda nu, men båda större än någon annan nordisk spindel jag sett i hela mitt liv. riktiga gammelgäddor. Det skulle behövas män i huset ständigt.

Tomt börjar det bli här också. Caroline flyttade hem i lördags och alla skåp och ytor har påbörjat dess tömning. tråkigt men det känns som om att semestern är nära nu!

Kanske blir en sommar i sundsvall ändå. Är ju otroligt sugen på europa. men det känns tufft att missa 3 veckor av den redan för korta svenska sommaren.. får se hur det blir! Jag är ju alltid öppen för förslag
 så något spontant kanske.

Dags att ordna inför morgondagen. Då blir det sommaravslutning med jobbet och fångarna på fortet! Mycket spännande :D   fasiken om jag skulle hamna i spindelrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0