Feeling better!


Japp, huvudvärken borta. Måste ha varit bakfyllan som togs till en helt ny nivå. Det vart en läxa som gjorde att jag just blev mentalt ett år äldre.

Har skrivit ett hela A4 på saker jag skall göra idag, varav hälften är vad jag skulle ha gjort igår, och andra hälften saker som jag inte kommer att hinna med innan imorgon.

Fick mitt skattekort ordnat idag! Visste att jag skulle få behålla mitt tillfälliga d-nummer bara jag pratade med rätt människa ;) BRA då kanske man hinner få lönen innan hösten.

Nu ska jag på Biblioteket för att byta ut lite böcker. I samma veva tar jag IKEA, för att köpa klädstången RIGGA som jag länge väntat skall komma i lager i sundsvall.



så intressant var det.

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0