Don´t underestimate me or the things I do


Det här kommer bli 5 långa dagar, eller ja. bara 4 arbetsdagar kvar nu.
Så lite barn på dagis nu, så vi har inlett sommarstädningen. Jag fick uppdrag att gå med den där knivskarpa skrapan och knåpa bort tejp och häftmassa med. 

Slutade med 2 omplåstrade pekfingrar och jag vägrar göra detsamma imorgon. Vänsterfingret blev värst, har aldrig sett så mycket blod komma ur ett finger. bara på tv.

många olyckor den senaste tiden.  kalla det karma!

Avslutade iallafall arbetsdagen med att baka bullar med småttingarna. Så nu sitter jag med 5 riktigt fula klumpar som smakar himelskt. snor, lera och alla tillsatser som är mer spännande än alla E ämnen i världen.



 hemkunskapslärare kan vi ju också stryka på min "poteniella framtisdyrken-lista" 
Dom smakar inte ens bättre än vad de ser ut.

Ner under täcket, fruser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0