Change up a little bit


Nu är alla kläder i mitt paket provade, tvättade och torkade. Allting luktade besnin, så jag vet inte vad det varit med om dessa 3 månader.

Konstigt det där. Undrar om jag växt sedan jag använde allt. tycker alla klänningar är mycket kortare än vad jag kom ihåg. Eller så gick jag väl och visade hela bakdelen under resan, vem vet.
Och de klänningar jag längtat efter mest tycker jag nu ser mer ut som nattlinnen och de jag funderat på att ge bort är nu mina favoriter. Men allt kommer ju definitivt att snvändas :D

Mycket verkar förändras på få månader. så även smaken!


Nu har mina föräldrar just gett sig iväg till Åland för helgen, ensam med syster, djuren och mammas alla plantor att vattna.  Så jag har det jag gör idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0