My second chakra always wakes up first


Jag ska aldrig mer säga att jag har flyt.
Det är då det vänder..

Hade gjort en smidig ryggsäck utav min madrass. Eftersom jag har ca 800 meter till hållplatsen.
Mitt snöre sprack efter 100m. Försökte lösa det. Det började spöregna. Ringde en taxi för att åka 700m.
helt olikt mig. jag brukar tjura på in i dit sista. särskilt när det gäller packning.

räknar man bort startavgiften på taxin så blev det hela 11 kronor. mitt kort funkade inte så fick det gratis. (okej något bra hände)
Sen kom tåget, försökte knuffa in min madrass. Lyckades istället missa trappsteget och ramla rätt ned på rälset. hamnade under tåget med min madrass över mig. Kändes som ett misslyckat självmordsförsök.
Ah, blå, blodig och huvudvärk har jag med nu sitter jag förhoppningsvis säkert här på tåget.
Inga onödiga rörelser. 
Det kan bara leda till värre skador, men min nya otur!



det är såna här stunder man längtar hem extra mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0