JAG ÄR FRIIIIIIIIII


SEMESTER
fredagskänslan är obeskrivlig!
Allt har gått min väg idag.

  • jag får kliva på tåget på stationen där jag bor, för första gången!
  • fick adressändra via telefon istället för mail/kontorsbesök
  • alla barnen gick hem innan 12. (aldrig hänt)
  • varm mat på jobbet till lunch (händer heller aldrig)
  • paket (choklad och smycke)
  • Lyckades lösa ett mattetal som jag haft i bakhuvudet 2 nätter innan sömns
  • utförsäljning på chokladfabriksbutiken som jag endast passerade för att jag missade bussen. ödet!
  • bjuden på fika på mitt favoritcafé

så jag har istort sett bara ätit idag, illa mår jag, men det är det värt.

nu sista packningen sen tuffetåg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0