Imagine


lyckades fejka igår och klä mig i det absolut somrigaste jag äger. klänningen som jag inte förstår mig på.
det är inte bara elsaker som borde komma med en instruktionsbok!

men om möjligt mer less idag än igår. jäkla b52 förstörde den kvällen. men sundsvalls uteliv suger ju så jag borde sluta gå ut här helt. sundsvall förtjänade den spyan. inte jag dock!

 byta stad hade varit mycket passande.
en präktig förkylning har jag dragit på mig med, sen gotland tror jag. väderoptimisten själv!
en långärmad tröja,  5klänning. prognos- regn.

nej nu ska jag sluta bittra, det hjälper aldrig.  fejkar lite till och drar på ett leende till kvällens harrypotter maraton. har hört att det klär mig'

frågan är vilket flin jag tar idag.





jag kör nog på det första. det känns mer min stil.
fint även att det ser ut som att grannen nyser, fredrik gråter och att jag är naken.
undrar vad vi egentligen skrattar så hysteriskt åt

okejdå, gårdagen var kul.
hur skulle det kunna misslyckas med såna fina vänner.

nej harry, nu kommer jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0