En av dem som alltid blivit kvar


Yttligare en dag med underbart väder!
Myst i solen hela dagen. Fram tills jag skulle jobba lite i mosters butik, Butik Vitamin.
Alla kunder som har frågor var naturligtvis där, och man är ju lite ur form när man inte varit där på länge..
Kom hem med en massageolja, lite örttillskott och min favoritdagkräm som tack för min knappa insats!



Inatt skall jag skjutsa föräldrarna till deras buss till finland, kl01. hur jag skall hålla mig vaken tills dess vet jag inte. Sen plocka upp Marcus och guida honom till Isabelles palace i timrå!

Dags för mycket sen middag. (borde skaffa en såndär matklocka som skalman har) hemmagjord pizza blir det. Älskar när jag får fritt välja pålägg.  Leverpastej på pizzan är asgott. Vad än någon annan säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0