Allt slutar här


ja, maraton gick ju sådär. men det hade man ju kunnat räkna ut innan..
Vi kan ju säga att vi inte är några soffpotatisar direkt. mer rastlösa sorten.
såg 2,5 film. varav jag såg kanske 1 och 3/4dels film. slöfia.  Så otroligt seg numera. Vaknar pigg runt 8 och stapplar i säng dödstrött strax efter 21.
Det verkar ju som att jag redan är inställd på ett heltidsjobb så varför kan jag inte få ett?

Minigolf blev det med. 2st 1or :D  har aldrig hänt förut, improvement!

Idag såg vi sista filmen på bio. kan inte komma ihåg när jag gick på den tidiga bion senast. men isabelle ska ju iväg inatt så lika bra det. ALLA åker bort denna vecka. jag får stanna hemma och bjuda tillbaka gotlandsbesöket.




o ja matte har jag ju att roa mig med i veckan med. prov...................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0