don't wait up for me

japp, här var det tomt!

fredag; min sista arbetsdag. efter jobbet blev det tranviken för enda gången i år. volleyboll och lek, dock inget bad men kalasmysigt! senare tjejkväll med josefin och lisa, vin i alla dess nyanser och en kort tur på stan efter det.
längesedan sist, och ialf 2 veckor tills nästa gång!







lördag; illamående, bakis och världens tyngsta ångest. uppföljt utav en fantastisk kräftskiva ute i Josefins stuga på tynderö. askalas!

















ja, det var den helgen. mer alkohol än vanligt. och mer kommer det bli.
För imorgonkväll beger jag mig emot flygplatsen för att på tisdag entra Barcelonas flygplats med 2 härliga tjejer jag inte sett på alldeles förlänge :) lika bra att dra fram väskan och börja packa!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0