Påminnelse till mig själv


jag ska sluta se true blood innan läggdags. sjuk mardröm som jag nästan var gråtfärdig av när jag äntligen vaknade ur den.

Annars en hemskt trevlig dag, fick ett erbjudande om lite mer skitjobb här framöver. får väl se hur jag gör med det. Beror på hur länge och hur många timmar det är. Heltid i 7veckor är vad jag behöver för att tjäna på att slippa dra mig till oslo.
we'll seeeeeeeeeeeeeeeeeee



istället för detta så ska jag se på någor ultratjejigt. eller nej ännu bättre, bege mig in i en himelsk tjejbok..
mmmmmM

Kommentarer
Postat av: Oh-boy

Vad var de för någon mardröm du fick? Hur kunde du få det av bara True Blood menar den är ju inte så läskig! IMO mera spännande å romantisk! :P



Jag har drömt rätt sjuka mardrömmar, typ att jag blev jagad av nå agenter på tak som i The Matrix så ska jag hoppa från ett tak till nästa men då ramlar jag ner och när jag landar på marken känner jag och ser jag ur alla mina revben osv sticker ut ur kroppen!!! Sen typ vart de svart och jag började om drömmen hel på en annan plats. Sen brukar jag kunna drömma rätt ofta nu för tiden(hämt typ 3 gånger) att jag blir stryp och förlorar andan!

De värsta gången de hände var andra, då är jag först i en dröm och känner hur någonting ont är där som jag inte kan se, sen vaknar jag upp i min säng och kan typ inte röra mig, men jag känner hur något stort och elakt är över mig och litteraly stryper mig till döds, tillslut kan jag röra armarna och tar bena från mitt vardagsbord och slår de hårt i golvet, tillslut vaknar jag och hör hur min dörr slås till!!!!! :O WTF liksom så jag drömde om att något var där och skulle strypa mig, vaknar med att de faktiskt är något där som håller på då och sen vaknar jag på riktigt med att något slås i min dörr!!! första gången var de en kille i typ keps en riktigt skum jävel som hade nyss stigit ur en hiss från typ ingestans(var bara asfallt under) och han försökte strypa ijäl mig!



men det absolut mest sjuka och fuckade var när jag drömde om att min närmsta/bästa vän någonsin Anton höll på och dö, så vaknar jag upp å frågar han å allt är coolt, 1-3 veckor guess what happend? yes helt jävla sjukt var de typ ett tecken/varning eller något?

2011-08-24 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0