Jag dansar men jag känner ingenting alls


Barcelonababy! Behövlig resa med 2 fina saknade vänner.
Kort men händelserik flykt! Sol alla dagar, svalkande hav, fantastiska byggnader och såklart ett oslagbart uteliv! 5våningars, trädgårdsklubbar och livemusik.

är det någonting jag fått bekräftat under resan så är det att världen är bra liten.
Eftersom jag inte äger någon kamera så har jag bara några telefonbilder. Kastar in dem en annan dag. (kan jag skjuta upp saker så gör jag det, måste sluta, annars kommer jag aldrig ha en ledig morgondag i hela mitt liv)

Nu är det dags att ta itu med verkligeheten, alla fjortonhundra problem har jag skjutit fram tills idag, saker jag inte vill ta itu med. tjuren vid hornen.
Vanligtvis efter en resetripp gruvar jag mig för hemresan, men kan ändå tycka att det är skönt att vara hemma i ca1vecka. Idag tog det 30 minuter. Jag måste bort!

GE MIG BOENDE I OSSSSSSLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0