Wise operations


Det blev yttligare en klippkväll för min del:) Har även inhandlat lite föda tills det bär tillbaka till grannlandet, dvs onsdag.
Får jobb erbjudanden nu hela tiden. 3 samtal idag när jag bytte tillbaka till norgenumret i 5 h (då jag sökte ny hybel)

1. manpower, där jag nu har gett upp mina önskemål om jobb. 5-6h/dag fr 25 oktober.
2. sector larm (IGEN) nej jag vill inte gå skola 2 veckor för att bli säljare.
3. Goexcellent?  förstod inte så bra vad hon sa, och hon inte vad jag sa. så vi skulle höras via mail. men det jobbet skulle nog kräva flytt ialf.

men nu i 2 veckor ska jag hålla mig på den kära restaurangen. jag ser fram emot att göra lite nytta. less på ledighet

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0