Still confused, but on a higher level!


Uppe i tid idag, dvs kl 10. Möte med revisorn på restaurangen, 2½ timme var lite väl långt. men behövligt.

Ledig både idag och imorgon så ska väl försöka hinna med lite nytta. som det där med skatteatteaten.
Räknat ut att jag kommer ungefär tjäna det dubbla av vad jag skrev in, så jag kan ju räkna med en jäkla skattesmäll. Ska försöka få dem att dra ialf 30% så det jämnas ut lite. vill inte att hela min semesterersättning skall gå åt..

Avundsjuk på Sundsvall som har små söta snöflingar svävandes i luften.
här är det 4 iskalla grader och jag har bara höstjacka. och för snål för att skaffa en ny då jag ändå ska hem om en vecka.
så jag ska väl inte klaga antar jag :)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0