In order to be irreplaceble one must always be different


MEN JAG DÖR
kommer hem dödstrött en fredagkväll, (mest trött eftersom jag sov 11h och det har varit dödslungt på jobbet)
letar efter en nattmacka och hittar 2 brev i mitt namn, som kommit innan jag anlänt till Trondheim i onsdags.

BREV 1 "..eftersom du stod på vår maillista, automatiskt med i tävlingen.."

BREV 2 "GRATTIS FRIDA
..Du har vunnit en månads träning med en av våra personliga tränare....
Vi har mellan 1-14 oktober erbjudande på all träning i vårat gym+simhall så passa på att skaffa dig ett kort då anmälningsavgiften är på 0kr.........!!"

JAG VILL INTE VINNA EN PT NÄR JAG JOBBAR SÅ MYCKET.

och ja, gymmet ligger över 1 hs promenad härifrån. ca 20 min ifrån vårat första skitboende som låg nära jordens ände. 
aaaah! jag ska definitift gå dit imorgon innan jobbet och kolla om jag kan byta det mot något. En goodiebag, simkort, träningskläder eller en jävla vattenflaska. Nej helst ett busskort faktiskt. kanske raka motsatsen till en PT. jajaja jag kanske är i behov av båda, men prioritera är mitt huvudämne; och jobbet går före det mesta.



jävla check..

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0