Am I bright enough to shine through your spaces?


Lång kväll, lång sovmorgon.
Fortfarande en aning groggy sen gårdagen. jag gillar det ordet "groggy", kanske borde börja användas muntligt.
Det blev en hel del barjobb då det var 40års kalas.

Iallafall så är det dags att bege sig på jobb och whiskyprovning.
ja ni läste rätt whisky.
Även om det smakar vidrigt, så måste jag väl iallafall lära mig vad skillnaden är på dem och hur man definerar en "midre vidrig" whisky.



jag har en aning om hur det kommer sluta, bara vid punkten "lukta" så kommer det vara en ung tjej rusandes ut genom dörren.  men det är dags att lära sig något nytt, och jag måste väl börja någonstans`..

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0