I look at life from both sides.

att ni orkar kolla in på min blogg varje dag trots jag ær dataløs. hængivna få læsare.

Min vægg hær i Norge har just rasat och jag har bara skit att ta itu med denna vecka. Mitt otroliga humør har inte hjælpt direkt.

  • blev næstan sparkad ifrån mitt manpower uppdrag. (Och detta inte før att folk dør som flugor i min omgivning, 5 av 24. ALLA på min 6hs vakt de senaste 2 veckorna.)                                                       Åkte dit idag och ingen var på plats, efter 15 mins væntan åkte jag hem. Uppringd nyss før yttligare en utskællning før att jag inte var på plats. underbart att jag har rætt, full betalning.
  • Ska sæga upp mig från det bæsta jobb jag haft. Dåliga prioriteringar såsom en hagga till servitris på 52 år som gør allt før att trycka ner mig ær ingenting jag tænker befinna mig i. Att inte kunna somna på nætterna på grund av ilska ska inte tillhøra min vardag. Men jag byter mig iallafall uppåt.

ær inte det den bæsta kænslan i værlden? Nær man vet att man kan få bættre och man bara kan vænda sig om och sæga: watch me..
jo jag tror det iallafall tillhør top5.

Men inte bara dåliga saker har hænt

  • I brist på dator,pengar och ett påfyllt kontantkort så har jag slutit fred med mitt nuvarande hem. Insett att bara avsky gør en utmattad rætt fort. Så jag har blivit en vardagsrumstjej. En sån som går på bio, bakar kakor, æter middag och ser film med dem hon bor med.
  • Jag blev befordrad på RBK-jobbet till teamleader och uppnådde bonus i torsdags på matchen. Och igår belønades jag før bæsta sæljare. årskort var inte av mitt intresse så lyckades tjata till mig pengar på kontot.
  • Har tagit på mig barnvaktsuppdrag førra veckan och denna då jag ær så ledig. Vi delar samma intressen; leka i snøn, se på svampbob och baka kakor. vældigt mycket kakbak på senaste. underbara barn


Som tur ær kommer en datasladd och mitt kontokort i veckan. Och ppillrerna. Jag børjar bli outhærdligt grinig.

Hoppas alla har det bættre hemma i Sverige:)
Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0