Success is 90% euntisiasm


Åh imorgon får jag åka hem till sverige!
och sedan vara ledig en hel vecka. EN HEL VECKA!

mina vanliga minst 60 timmars veckor är över. sagt upp mig på restaurangen och nu blir det jobba på andra julbord ist. Jag går tillbaka till vad vanliga människor gör.  eller ja kanske inte alla. fortfarande dubbla jobb, men inte en sammanlagd tjänst på 180%

utbränd är formodligen bara förnamnet men nu har jag inte många arbetsdagar kvar på detta år. så jäkla skönt.
Bara bra saker att se fram emot och allt dåligt tynas bort i backspegeln. milano, födelsedag, jul, glamourfest, nyår och den långa resan, jag känner mig som ett barn som väntar på julklappar.
vilket jag är och gör, men skitsamma.

åh vad jag längtar hem.

och jag vill verkligen, verkligen ha en lussebulle.

take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0