You can always go downtown


Packa väskan! det blir flytt eller dubbel hyra. flytt alltså, uhu jag hatar ruta 1.

Annars fick jag goda skattenyheter idag, och min första lön, eller ja 1/3dels av det jag jobbat ihop hittills.

och alla är sjuk på jobbet så jag sliter som ett as, och måste förmodligen jobba nästa vecka mån-ons med :( jag som ville åka hem redan nu på fredag.
detta har verkligen varit en helvetsvecka hittills och den ser inte ut att bli bättre

urk. aja nu ska jag utföra lite fler ärenden medans internet väl funkar, sen är jag mycket sugen på tröstsmeten vi gjorde igår när vi fick besked om lägenheten. att komma ihåg: alla norska människor som börjar på S för inget gott med sig.

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0