worth knowing in daytime?


Hemma i Ljustorp och tar hand om min numera handikappade mor. hon går och väntar på operationsbesked då hon har problem med ryggen och har svårt att gå. Så jag har fullt upp att göra, vilket är bra. Ingen idée att trappa ner på aktivitetsnivån när jag ändå har 3 månader kvar att jobba. 

Så var uppe tidigt idag med pga grova pigghetsproblem.
Har bakat bullar hela dagen och har nu sådär ont i magen man bara kan få av bulldeg. Har även hunnit med tvätta, handlat mat, åkt till sopsorteringen, gått 2 promenader med hunden (som har lika bra kondis som jag då han inte promenerat på 3veckor)

Ikväll hoppas jag på att ta det lungt, vet inte om jag ska försöka ta mig in till stan. Ska ut till min farmor imorgon och låna en ridhäst vid 9tiden hade jag tänkt.
Nu ska jag äta mer av mina goda överkaneliserade bullar sedan hjälpa mamsen med middagen!



take care:)


Kommentarer
Postat av: Olle

Fan, dom där ser redigt mumsiga ut! :)

2010-03-28 @ 14:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0